Indien u, ondanks de door ons uitgevoerde kwaliteitscontroles, een artikel heeft ontvangen waarin een foutje zichtbaar is, of waarbij achteraf een klacht is ontstaan, dan verzoeken wij u de hieronder vermelde retourprocedure te volgen. Retour gezonden artikelen die niet aan onderstaande eisen voldoen worden niet in behandeling genomen.
Sarto Fashion t.a.v. afdeling Retouren
Antwoordnummer 9200, 6645 ZX Winssen
Commerciële omruilingen:
Zoals u weet kunt bij ons in het seizoen, onder bepaalde voorwaarden, artikelen omruilen die niet aan uw verwachtingen voldoen. Om onduidelijkheden te voorkomen hebben wij de regels die bij deze service horen, nogmaals voor u op een rijtje gezet.
Omruilen kan pas nadat het betreffende seizoen volledig is uitgeleverd.
- De omruilperiode voor het voorjaar is vanaf 1 april totdat we beginnen met kortingen op de voorraad, ca. eind april.
- Voor het najaar is dat vanaf 1 oktober totdat we beginnen met kortingen op de voorraad, ca. eind oktober.
Indien u voor twee merken voororders heeft geschreven waarvan één merk 120 stuks en het andere merk voor 80 stuks, kan dus alleen voor één merk waarin 100 stuks zijn besteld zijn worden omgeruild.
Sarto Fashion t.a.v. afdeling Retouren
Antwoordnummer 9200, 6645 ZX Winssen
NB. Omgeruilde artikelen worden geleverd tegen de standaard marge van 2.70 (tm voorjaar 2023 2.64). Hier zit geen voorverkoopkorting op! De reden hiervoor is dat u het risico draagt bij de voororder en daarom een korting ontvangt. Wanneer de omruilperiode start bent u in de gelegenheid om niet goed lopende artikelen om te ruilen tegen goedlopende artikelen. Die wij op ons risico op voorraad hebben ingekocht.
Voor meer informatie over deze retourenprocedure wordt verwezen naar Artikel 11 RECLAMES in de MODINT VERKOOP- LEVERING- EN BETALINGVOORWAARDEN die Sarto Fashion bv hanteert.